ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:حسین ماهینی,جام جهانی, توسط saied |

حسین ماهینی قبل بازی با ارژانتین در جام جهانی 

پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم ملی درباره بازی ایران برابر نیجریه و آرژانتین به نکاتی اشاره کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین ماهینی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر نیجریه گفت: بازی اول که برابر نیجریه بود خیلی سخت و مهم بود. چرا که ما اردوهای تدارکاتی فشرده و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا به هدف‌مان که همانا کسب امتیاز برابر این تیم است، برسیم. در اردوی افریقای جنوبی و اتریش تمام فکر و ذهن‌مان بر روی بازی اول بود تا بتوانیم بدون شکست و گرفتن حداقل امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در ادامه  در خصوص احساسی که در مصاف با بازیکنان تیم آرژانتین دارد، گفت: این تیم از بازیکنان بسیار بزرگ و قدرتمندی بهره می‌برد. تیم آرژانتین یکی از قطب‌های بزرگ فوتبال در دنیاست و مدعی قهرمانی. خوشحالم که مقابل این تیم به رقابت می‌پردازیم و تجربه خوبی کسب می‌کنیم.

ماهینی افزود: ما تیمی هستیم به نام ایران که همگی با یکپارچه بودن و همدلی دست به دست هم می‌دهیم تا بازی خوبی را مقابل این تیم بزرگ انجام دهیم و در نهایت برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

ماهینی در خصوص دوندگی بالای بازیکنان در دیدار برابر نیجریه گفت: دوندگی بالا و استراتژی‌ای که کی‌روش برای بازی برابر نیجریه داشت، باعث شد که به هدف‌مان برسیم. در واقع ما از اردوی افریقای جنوبی دوندگی، نرم دویدن، راه رفتن و حتی آرام راه رفتن را در دستور کاری خود قرار دادیم و طبق برنامه‌های کادر فنی پیش رفتیم تا به شرایط خوبی برسیم. فکر می‌کنم پیش از این بازیکنان بیشتر از 6 یا 7 کیلومتر دوندگی نداشتند اما حالا می‌بینید که بچه‌ها بالای 10 کیلومتر می‌دوند و این امر بازمی‌گردد به بدنسازی خوبی که در اردوی تدارکاتی افریقای جنوبی برگزار کردیم.

وی در پایان افزود: ما روز به روز بهتر می‌شویم و بازی به بازی عملکرد قابل قبولی به جای می‌گذاریم. از سرمربی تیم و افرادی که در کنار تیم ملی هستند تشکر می‌کنم چرا که باعث شدند تاکنون ما در جام جهانی 2014 عملکرد خوبی داشته باشیم.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:حالگیری, سردار ازمون, پرسپولیس, توسط saied |

ساسی مانکن :

 

 جهان سوم جاييه كه ١ تيم ٤ ساله تو معتبر ترين ليگه قارش نيست و ١ جام ولايت گرفته ، بعد تو ليگ كشورش تيم اخر جدول رو ميبره بعد مياد با تاج سرش با پر افتخار ترين تيم اسيا كل كل ميكنه ' البته حق دارن از زمان علي پروين تا الان صدره جدول رو ولو براي ١ هفته ام نديده بودن ،امسالم بايد جام رو از تلوزيون تو دستاي سيد ببينن مثل پارسال كه تو دستاي اقا فرهاد ديدن ، پرسپوليسي بودن ١ بيماريست بياييم با انها مهربان باشيم

 

سردار ازمون :

 

جهان سوم جایی هست که تو خواننده اش بشی البته تو مال این جهان هم نیستی تو جهان ششمی هستی هر وقت میخایم یه نفر رو مسخره کنیم با ملی پوشان و سایر دوستان اولین اسم تویی..

 

جهان سوم تویی که ابروی خوانندگان بزرگ کشورمان را بردی و مایه ننگ طرفداران تیم رقیبی

واقن مِر13 سَردار ^__^ ♥♥ 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:پولادی,قلعه مرغی, نیلسون,حسین ماهینی,لزیونر ها, توسط saied |

مهرداد دمت گرم با وجود مهرداد ایشالله تقابل هاشم -مسی هم به پایان میرسه   

 

 

دانیال و استیون بیت اشور و گوچی 

ایشالله همشون به تیم های بزرگ تر برن 

 

حسین و علیرضا ماهینی در گذر زمان 

 

نیلسون و خانواده در هواپیما 

 

مرسی اقای قلعه نویی (قلعه مرغی)

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:دارم بزرگی اهداف بلندپروازم حقیقی, توسط saied |

ضد کیسه : سنگربان ۲۶ ساله تیم ملی کشورمان گفت: بلندپروازم و برای آینده اهداف بزرگی در سر دارم.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که مقابل نیجریه اولین بازی‌اش در رقابت‌های جام جهانی 2014 را انجام داد، گفت: با بازی در رقابت‌های جام جهانی رویایم به حقیقت پیوست. بازی با نیجریه برای تمامی ما به خصوص من خیلی مهم بود. با توجه با شرایطی که در تمرینات حاکم بود انتظار این را داشتم که در دیدار اول درون دروازه ایران بایستم ولی از طرفی دیگر هم باید به حمایت هم‌تیمی‌هایم و انرژی مثبتی که در این بازی از هواداران‌مان گرفتم، اذعان کنم.

وی با اشاره به اهمیت حضورش در تیم کوویلیا اسپورت پرتغال اظهار داشت: 6 ماه خیلی خوب در کوویلیا داشتم و با افراد دوست‌داشتنی آشنا شدم و گواه این موضوع ارتباط تلفنی است که همچنان با هم‌تیمی‌هایم دارم. از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه که به صورت قرضی به تیم کوویلیا رفته، تصریح کرد: حضور در تیم کوویلیا دوره مهمی از دوران حرفه‌ای‌ام بود که باعث شد با آمادگی کامل به رقابت‌های جام جهانی پا بگذارم. هنوز جوان و بلندپرواز هستم و برای آینده اهداف بزرگی در سر دارم. کسی چه می‌داند شاید روزی به پرتغال برگشتم.

حقیقی که در بازی اول ایران دروازه‌اش را بسته نگه داشت، با نگاه به آسمان و لبخندی گفت: امیدوارم در بازی مقابل آرژانتین بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند باید نسبت به بازی با نیجریه تلاش بیشتری کنیم. آلبی‌سلسته فقط مسی نیست و بازیکنان بزرگی زیادی دارد. بازی مقابل آرژانتین دشوارتر از نیجریه خواهد بود.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تیم منتخب دور اول از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل را معرفی کرد که در این بین نام مهرداد پولادی، مدافع چپ تیم ملی ایران به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در دیدار مقابل نیجریه به چشم می‌خورد.

تیم منتخب دور اول مرحله گروهی جام بیستم به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: وینسنت انیاما (نیجریه).

 

مدافعان: مهرداد پولادی (ایران)، ژئوف کامرون (آمریکا)، داوید لوئیز (برزیل) و فیل جاگیلکا (انگلیس).

 

هافبک‌ها: هکتور هررا (مکزیک)، ژردان شاقیری (سوئیس)، جیمز رودریگس (کلمبیا) و آندره آیو (غنا).

 

مهاجمان: توماس مولر (آلمان) و روبین فن‌پرسی (هلند).

 

پولادی در بین مدافعان نیز با نمره 9.7 بهترین نمره را داشته است.

 

 

کیلیپی که مجموعه ای از تکنیک ها، گل ها و پاس های پیام صادقیان را در آن مشاهده می کنید. حتما دانلود کنید.

 

محمد عباس‌زاده با اشاره به وضعیت پرسپولیس در فصل آینده مي‌گويد: «با توجه به بازیکنانی که تیم جذب کرده امیدوارم شرایط ما به مراتب بهتر از فصل قبل باشد و با قهرمانی شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم»

 

عباس زاده در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «با برنامه و اهدافی که کادرفنی پرسپولیس برای فصل جدید در نظر گرفته است و همچنین جذب بازیکنان جدید که از بهترین های ایران هستند امیدوارم شرایط پرسپولیس با تلاشهای کادرفنی و بازیکنان بهتر از فصل گذشته باشد و فصل جدید را خوب شروع کنیم و بتوانیم خودمان را به علی دایی نشان بدهیم.»

 

عباس‌زاده در خصوص بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: «چون سال سختی را پیش رو داریم و انتظار هواداران پرسپولیس از ما زیاد است حضور بازیکنان جدید می تواند به تقویت تیم و بهتر شدن شرایط پرسپولیس کمک کند و همانطور که گفتم این بازیکنان از بهترین‌های ایران هستند و می توانند کمک خوبی برای تیم باشند.»

 

او در ادامه افزود: «آمدن و رفتن بازیکنان در پایان هر فصل فوتبال همیشه در ذات و جنس فوتبال بوده است و در حال حاضر هم موفقیت تیم برای فصل آینده مهم تر از همه چیز است و ما باید تلاش کنیم باعث موفقیت تیم در سه جام مهم پیش رو شویم و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.»

 

عباس زاده در مورد ماندن نوری و نورمحمدی در پرسپولیس گفت: «ماندن این دو بازیکن اتفاق خوبی برای ما است چرا که هر دو از بازیکنان خوب ایران هستند و می توانند به پرسپولیس کمک کنند و از ماندن آنها خوشحالم، چرا که اگر از ما جدا می شدند همه کار تیم سخت می شد و هم با حضور در تيم‌های دیگر باعث تقویت رقبا می شدند.»

 

مهاجم جوان پرسپولیس در مورد بحث پیراهن شماره 10 تیم عنوان کرد: «قرار بود در خصوص پیراهن شماره 10 با سرمربی تیم صحبت کنم اما متوجه شدم رضا نوروزی خواستار این شماره شده است و به خاطر سابقه ملی پوش بودن او دیگر به دنبال این شماره نخواهم رفت. شماره پیراهن زیاد مهم نیست و مهم موفقیت پرسپولیس است.»

 

نمایش خیره کننده مهرداد پولادی در بازی با نیجریه چشم واسطه های یک تیم سرشناس اروپایی را گرفته است.

 

از برزیل خبر می رسد که این تیم اسم و رسم زیادی دارد اما هر چقدر تلاش کردیم موفق به پیدا کردن نام این تیم اروپایی نشدیم.

 

از قرار معلوم واسطه های این تیم به شدت عملکرد پولادی را زیر نظر گرفته و قصد دارند از نزدیک بازی ایران و آرژانتین را به تماشا بنشینند.

 

این خبر اگرچه برای فوتبالدوستان ایرانی خوشایند می تواند باشد اما برای علی دایی و پرسپولیس که حساب ویژه ای روی پولادی باز کرده اند نمی تواند جالب باشد. 

 

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:دانشگاه ازاد اردبیل,اردو,برتری,, توسط saied |

عکس با حال و اختصاصی مهرداد کفشگری با یک هوادار

برتری سه بر صفر پرسپولیس در اردوی اردبیل مقابل دانشگاه ازاد اردبیل

 

 

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:علیرضا حقیقی+علی کریمی, توسط saied |

 

در روزهایی كه همه منتظرند تا ببینند تصمیم جادوگر برای

 

فصل بعد چیست، او فارغ از همه حواشی در جنگل های

 

 

سیاهکل گیلان مشغول تفریح و گشت و گذار است.

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:پیام+صادقیان+اردو+اردبیل, توسط saied |

پیام صادقیان این روزها با انگیزه زیادی در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند. او در مورد اوضاع پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* در مورد اردوی پرسپولیس صحبت کن. شرایط چطور است؟

- اردوی بسیار سختی است و ما تمرینات طاقت‌فرسایی را پشت‌سر می‌گذاریم. در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم تا برای شروع لیگ بدن‌ها آماده شود.

 

* پیش‌بینی‌ات از عملکرد پرسپولیس در فصل جدید چیست؟

- من فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته تیم بهتر و قوی‌تری خواهیم داشت. چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم در لیگ‌برتر و آسیا نتایج خوبی بگیریم.

 

* مثل اینکه به رضا نوروزی گفته‌ای که او را آقای گل خواهی کرد؟

- رضا یکی از دوستان خوب من است و در مورد فصل آینده با هم حرف زده‌ایم. من دوست دارم به مهاجمان پاس گل بدهم و به او گفتم که بابت این موضوع خیالش راحت باشد. البته من تلاش می‌کنم تمامی مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گل قرار دهم.

 

* شرایط خودت چطور است؟

- خدا را شکر خوب است. من خیلی با انرژی و انگیزه تمرین می‌کنم تا آماده لیگ شوم.

 

* بازی تیم‌ملی‌ مقابل نیجریه را دیدی؟

- ندیدم ولی شنیدم!

 

* یعنی عمداً ندیدی؟

- ما در اردبیل تمرینات بسیار سختی را پشت‌سر می‌گذاریم و من هم باید خوب استراحت کنم تا از لحاظ بدنی دچار مشکل نشوم. اگر این تمرینات پرفشار نبود و زود نمی‌خوابیدم این بازی را می‌دیدم.

 

* در مورد تساوی مقابل نیجریه چه صحبتی داری؟

- تساوی مقابل نیجریه باعث شد تا ایران در جدول ماندگار شود و شانس صعود داشته باشد. ما که نمی‌توانیم آرژانتین را ببریم ولی امیدوارم بوسنی را ببریم و به دور دوم صعود کنیم. من برای تیم‌ملی‌ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دوستانم بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

* خیلی‌ها معتقدند جای تو در تیم‌ملی‌ خالی است؟

- خیلی‌ها به من لطف دارند ولی صحبت کردن در مورد این مسائل فایده‌ای ندارد. در فصل جدید سعی می‌کنم طوری بازی کنم که ثابت شود مستحق حضور در جام‌جهانی بودم.

 

* راستی میلاد فخرالدینی در روزهای اخیر شدیداً برای پرسپولیس کری خوانده است. در این مورد چه صحبتی داری؟

- میلاد دوست صمیمی من است. او باید بداند که شرایط پرسپولیس و استقلال با دیگر تیم‌ها فرق دارد و این حرف‌ها برای فخرالدینی زود است. من به عنوان یک دوست به او توصیه می‌کنم که تمرکزش روی فوتبال باشد. 

.: Weblog Themes By LoxBlog :.