ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:رحمان رضایی,ضد کیسه, توسط saied |

 سابق پرسپولیس معتقد است مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس علی دایی است و می‌گوید دایی باید بر کنار شود.


رحمان رضایی  درباره برنامه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار کرد: اگر استراتژی بلند مدت داشته باشیم، موفق خواهیم شد. حال که قرارداد کی‌روش تمدید شده باید از او بخواهیم برایمان بازیکن بسازد و نیز تیم‌های پایه نظارت داشته باشد.

وی افزود: در همه جای دنیا مرسوم است، سرمربیان بر تیم‌های پایه هم نظارت می‌کنند. به عنوان مثال وقتی کونته هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده گرفت از او خواسته شد بر تیم‌های پایه هم نظارت داشته باشد. اگر سرمربی با مربی تیم‌های پایه هماهنگی داشته باشد، به پیشرفت فوتبال ملی آن کشور کمک خواهد کرد. ما می‌توانیم از حضور کی‌روش استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی روی تیم‌های جوانان و امید یک تیم ملی خوب برای جام جهانی 2018 روسیه بسازیم. چهار سال زمان خوبی برای ساختن بازیکن است.

رضایی با بیان این که در ایران فقر بازیکن وجود دارد، گفت: باید قبول کنیم سطح بازیکنان ما نسبت به گذشته پایین آمده است. حال که یک مربی می‌تواند به مدت هفت الی هشت سال روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند باید نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کند. جام ملت‌های آسیا تورنمنت خوبی برای جوانگرایی است. با استفاده از بازیکنان جوان هم می‌توان در جام ملت‌های آسیا نتایج خوب گرفت.

وی در ادامه به هدفگ‌ذاری کادر فنی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد و گفت: صعود به جام جهانی باید هدف حداقلی ایران باشد. ما هم می‌توانیم مثل بلژیک به دور بعدی صعود کنیم. باید هدف ایران صعود به دور بعد جام جهانی باشد.

رضایی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره کسب نتایج ضعیف پرسپولیس نیز گفت: مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس علی دایی است. دایی دانش فنی ندارد و این موضوع را در سال‌های اخیر نشان داده است. او دو سال است سکاندار پرسپولیس است اما باز هم می گویند نیازمند زمان هستیم. مربی که دو ماه است با تیمی کار می‌کند نتایج خوبی گرفته، اما پرسپولیس هنوز به زمان نیاز دارد! دایی باید بر کنار شود تا با استخدام یک مربی کار بلد روزهای خوب پرسپولیس از راه برسد.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:رضا نوروزی, ضد کیسه, توسط saied |

البته تیم پزشکی باشگاه پرسپولیس در همان روزهای اول مصدومیت رضا نوروزی، موضوع را ساده کرد و دکتر حقیقت در اعلام نظری گفت: "نوروزی تا قبل از پایان سال به بازی های ما می رسد و کارش را دوباره از سر می گیرد." اما این اول ماجراست چرا که حتی اگر خوشبینانه در نظر بگیریم رضا نوروزی اواخر اسفندماه به تمرینات و بازی های پرسپولیس اضافه شود، باز هم تا پایان نیم فصل، بیش از 4 یا نهایتا 5 بازی برای سرخپوشان انجام نمی دهد. البته این نهایت خوشبینی است. 

به همین خاطر، بحث کنار گذاشتن نوروزی از ترکیب پرسپولیس با دو هدف، بسیار جدی است؛ 1-خالی کردن لیست تیم 2-جذب یک مهاجم موثر. به همین علت شانس مهاجم جدید سرخپوشان برای ادامه همکاری با باشگاه خیلی زیاد نیست ولی با این شرایط، باشگاه نمی تواند فورا او را کنار بگذارد. مسئولان پرسپولیس حالا به فکر خرید زمان هستند تا مدتی از موضوع مصدومیت نوروزی بگذرد و سپس این بازیکن را از لیست شان خارج کنند. همچنین در زمانی که باشگاه برای فراموش شدن نوروزی خریده، باید یک مهاجم ششدانگ برای حل مشکلات تیم پیدا کند. پس از این مدت، پرسپولیس به راحتی می تواند نوروزی را کنار گذاشته و به فکر بازیکنان دیگری باشد. 

از سوی دیگر با وجود گذشت یک هفته از مصدومیت پارگی رباط صلیبی، نوروزی هنوز اقدامی برای انجام عمل جراحی انجام نداده و اصلا معلوم نیست چه زمانی برای این کار آستین ها را بالا می زند ولی با این حال پرسپولیس برای بیرون گذاشتن نوروزی از لیست خود، نیازمند دریافت تائید مصدومیت طولانی مدت این بازیکن از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است. اگر این اتفاق رخ دهد و کمیته پزشکی تائید کند که نوروزی برای مدتی طولانی به بازی های پرسپولیس نمی رسد، این باشگاه بی درنگ بازیکنش را از لیست خارج می کند.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:محسن خلیلی,ضد کیسه, توسط saied |

محسن خلیلی در گفت وگویی در مورد بحث حضورش در تمرینات پرسپولیس گفت: چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید که وضعیت کار با توپم چطور است که گفتم 4،5 ماه است  زیر نظر مربی بدنساز اختصاصی تمرینات بدنسازی را انجام می دهم ولی شرایطم برای حضور در زمین چمن مناسب نیست به خاطر همین می خواهم به علی دایی زنگ بزنم و اجازه بگیرم در کنار پرسپولیس چند وقتی تمرین و از امکانات تمرینی پرسپولیس استفاده کنم تا به شرایط آرمانی برگردم.

وی ادامه داد: این درخواست من به این معنا نیست که بخواهم به پرسپولیس برگردم بلکه می خواهم در کنار پرسپولیس تمرین کنم. من کسی نیستم که خودم را به تیمی تحمیل کنم.  ابتدای فصل چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما به خاطر قانون جدید سازمان لیگ در مورد بازیکنان بالای 23 سال نتوانستم به تیمی بروم. از لیگ یک چند پیشنهاد خوب دارم هرچند خودم دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این تصمیمی بود که چند هفته پیش گرفته  و دنبال موقعیت بودم تا این موضوع را با دایی در میان بگذارم و در روزهای آینده در این مورد با علی دایی تماس می گیرم. اگر دایی صلاح دانست و توانست به من کمک کند در تمرین پرسپولیس شرکت می کنم و اگر هم صلاح ندانست که در تمرین شرکت نمی کنم.

خلیلی در خصوص اینکه چرا بعد از خودش  مهاجمان پرسپولیس نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند، اظهار داشت: من سال طلایی را در پرسپولیس پشت سر گذاشتم و همین مسئله باعث شده  بعد از آن هواداران از مهاجمان پرسپولیس انتظار آقای گلی داشته باشند و فشار روی مهاجمان زیاد شود.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه در پرسپولیس بازیکن باتجربه و ستاره وجود داشته و هوادار به این موضوع عادت کرده اما امسال تیم جوان شده و خیلی از بازیکنان با تجربه از تیم جدا شدند. جوان ها آمدند و همین مسئله باعث شده پرسپولیس در نتیجه گیری خوب عمل نکند. پرسپولیس تیم بزرگی است که بازیکنان جوان به سختی می توانند در آن جا بیفتند و از زیر فشار این تیم خارج شوند، حضور بازیکنان باتجربه خیلی به پرسپولیس کمک می کند.

خلیلی در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از بازیکنان و اعضای کادرفنی سرخپوشان، عنوان کرد: هوادار حق دارد ناراحت باشد چون نه پرسپولیس خوب نتیجه می گیرد و نه خوب بازی می کند. بیشتر از مسائل فنی استرس در ساق بازیکنان دیده می شود اما هواداران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و زود اعتراض نکنند. آن سالی که پرسپولیس در ابتدای فصل دچار مشکل شد برای همین اعتراض ها بود. کادر فنی پرسپولیس جزو بازیکنان محبوب این تیم بودند و امیدوارم  با درایت آنها پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:پیام صادقیان, توسط saied |

پیام صادقیان در خصوص بخشش یک ماه از سه ماه محرومیتش گفت:‌ باشگاه نامه‌ای اعتراضی به کمیته استیناف فرستاده بود و آنها هم این نامه را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که یک ماه از محرومت من کم شود. فکر می‌کنم تیم در حال حاضر به من نیاز دارد و من هم در تمرینات حضور فعال دارم و خوب تمرین می‌کنم تا با اتمام محرومیتم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

 

وی ادامه داد:باور کنید روزهای سختی را می‌گذرانم اما چاره‌‌ای نیست و باید تحمل کنم تا این روزها تمام شود.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: این محرومیت برای من در سن پایین درس عبرتی شد تا دیگر از این کارها انجام ندهم و برایم تجربه شد که دیگر با این کارها خودم و تیمم را دچار مشکل نکنم.

 

صادقیان درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از 5 امتیازی که این تیم از 5 بازی گرفته،‌افزود: من از هواداران می‌خواهم که اول از همه صبور باشند چرا که اولا فقط 5 بازی از لیگ گذشته و دیگر اینکه هواداران باید صبر پیشه کنند البته من به آنها حق می‌دهم چرا که خوب نتیجه نگرفتیم اما اگر آنها صبور باشند همه چیز درست می‌شود. هواداران باید بدانند که چند بازیکن مصدوم داریم که من هم مصدوم هستم و همه اینها در نتیجه‌گیری تیم تأثیر داشته اما مطمئن باشند همه چیز درست خواهد شد.

 

وی ادامه داد:‌البته فکر می‌کنم استرس باعث شده که تیم اینگونه نتیجه بگیرد چرا که هواداران باید از تیم حمایت کنند اما بازیکنان استرس شعار آنان را دارند و این مسائل کار را برای بازیکنان سخت می‌کند. خود من بین بچه‌‌ها هستم و می‌دانم که آنها درباره همین مسائل صحبت می‌کنند.

 

صادقیان درباره شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم» که هواداران دیروز در بین بازی پرسپولیس با پدیده مطرح کردند،‌گفت:‌ من به آنها حق می‌دهم اما هواداران باید بدانند که برای این شعارها زود است چرا که ما سال قبل نایب‌قهرمان شدیم و سهمیه آسیا گرفتیم و سر دادن این شعارها درست نیست.

 

وی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: صبا تیم خوبی دارد و مسلما بازی در زمین این تیم سخت خواهد بود اما امیدوارم بازیکنان 3 امتیاز را بیگرند و از این بازی به بعد جمع کردن امتیازات برای پرسپولیس آغاز شود.

 

صادقیان درباره اینکه گفته می‌شود محرومیت او 18 مهر به پایان می‌رسد و با این شرایط آیا امید دارد که به تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا دعوت شود یا نه، اظهار داشت: زمانی که در اوج بودم و برای پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام می‌دادم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم وای به حال الان که محروم هستم و بازی نمی‌کنم! البته فکر می‌کنم اگر کی‌روش در تیم ملی بماند به تیم ملی دعوت نخواهم شد و البته این نظر من است چرا که در این مدت بازی نکردم و به تیم ملی دعوت نخواهم شد.

 

وی در پایان اظهار داشت:‌امیدوارم هرچه زودتر محرومیتم تمام شود و به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که خیلی زود به روزهای خوب خودم برگردم و این دوره محرومیت را جبران کنم تا باعث شادی آنها شوم.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:حمید درخشان,ضد کیسه, توسط saied |

حمید درخشان در خصوص نتایج تیم فوتبال پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ و کسب 5 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول اظهار داشت: زمانی که چنین جایگاه و نتیجه‌ای را می‌بینیم دیگر همه چیز معلوم است و چیزی برای گفتن نمی‌ماند. همه می‌بینند که پرسپولیس چگونه بازی می‌کند. به نظرم شرایط خوبی ندارد و با این نتایج انتظارات را برآورده نکرده و هواداران نگران هستند.

وی افزود: هر آدم معمولی هم متوجه می‌شود که پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، نه فلسفه بازی دارد، نه استراتژی و نه نوع بازی کردنش خوب است. وقتی چنین چیزی را مشاهده می‌کنیم طبیعتاً تیم نتیجه هم نمی‌تواند بگیرد. پرسپولیس فقط مشکل بازی کردن آن هم در زمین دارد و به هیچ عنوان بازی قابل قبولی را به نمایش نمی‌گذارد، این موضوع هم چیزی نیست که من یا سایر افراد بگوییم، بلکه هر آدمی از نوع بازی کردن این تیم متوجه می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا مشکل از کادر فنی است، گفت: مسئولیت بد بازی کردن تیم برعهده چه کسی است؟ تماشاگری که روی سکوها نشسته نباید در این باره مؤاخذه شود، مسئولیت مستقیم به کادر فنی بازمی‌گردد که آنها باید توجه بیشتری در این موضوع داشته باشند.

درخشان در مورد اینکه آیا تغییری در کادر فنی را راهکار مناسبی برای خروج از این وضعیت پرسپولیس می داند، تأکید کرد: سیاستگذاری باشگه را من انجام نمی‌دهم، کسانی که در این موضوع ذی‌نفع هستند و در باشگاه پول آوردند و هزینه کرده‌اند طبیعتاً انتظار دارند تیم نتیجه بگیرد و خوب بازی کند، حالا هم در مورد کادر فنی هم آنها باید تصمیم بگیرند و پس از ارزیابی فنی در خصوص این مسئله تصمیم خود را اعلام کنند.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:نیلسون کوریا,پزشک پرسپولیس,ضد کیسه, توسط saied |

بنابر اعلام کادر پزشکی، نیلسون دروازه بان پرسپولیس در بازی با پدیده از ناحیه انگشت دست مصدوم شد.

کادر پزشکی در معاینه انگشت دست او متوجه التهاب در ناحیه ضرب دیده شد اما این آسیب دیدگی جدی اعلام نشد و این دروازه بان تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

.: Weblog Themes By LoxBlog :.